საათები
საათებზე ვრცელდება 12 თვიანი ოფიციალური გარანტია.
მობილური ტელეფონები
მოცემული გარანტია ვრცელდება CAT-ის ოფიციალურ ტელეფონზე (შემდგომში „პროდუქტი“). ტერმინი ოფიციალური გულისხმობს მწარმოებელთან შეთანხმებულ დისტრიბუციას. შპს ქეთვეი შემდგომში წოდებული როგორც გამყიდველი იძლევა გარანტიას, რომ პროდუქტს, მისი შესყიდვის მომენტში, არ გააჩნია დიზაინის, გამოყენებული მასალისა, თუ ქარხნული დეფექტი. აღნიშნული გარანტია მოიცავს შემდეგ პირობებს:
ა) მომხმარებლის ნებისმიერ კანონიერ უფლებას
ბ) მომხმარებლის ნებისმიერი ტიპის უფლებას პროდუქტის გამყიდველის/დილერის მიმართ
ა) პროდუქტის სერიული ნომერი, აქსესუარის თარიღის კოდი - იმეი კოდი, წყლის ინდიკატორი, ან საგარანტიო ლუქი მოხსნილია, წაშლილია, არ იკითხება, შეცვლილია, ან მიუწვდომელია;
ბ) პროდუქტის დეფექტად სახელდება ჩვეულებრივი მოხმარებით გამოწვეული ცვეთა რომელიც შესაბამისობაში არ არის პროდუქტის საგარანტიო პერიოდში მოცემულ ცვეთის სტანდარტებთან.
გ) პროდუქტი არ იქნა მოხმარებული ინსტრუქციის შესაბამისად, ჩატანილი იქნა წყალში ერთ მეტრზე ღრმად 30 წუთზე მეტი ხნით, დიდი ხნით იყო ნესტში, ან ექსტრემალური თერმული, ან სხვა ექსტრემალური გარემო პირობების ზემოქმედების ქვეშ, ან ასეთი ზემოქმედებების სწრაფად ცვლად პირობებში, განიცადა კოროზია, ოქსიდაცია, არა-ავტორიზებული მოდიფიკაცია, ან შეერთება, არა ავტორიზებულად იქნა გახსნილი, ან შეკეთებული, შეკეთებული იქნა არა-ავტორიზებული ნაწილებით, განიცადა სტიქიური მოვლენების ზემოქმედება, ავარია, ან სხვა მსგავსი ზემოქმედება, რომელიც სცდება გამყიდველის კონტროლის ფარგლებს , თუ დაზიანების მიზეზი საწარმოო პროცესი, ან გამოყენებული მასალა არ იყო. ეს გარანტია არ ფარავს სტანდარტული ცვეთის პირობებში მიღებულ პროდუქტის ზედაპირის ფიზიკურ დაზიანებას, რაც მოიცავს, მაგრამ არ იფარგლება ეკრანის, კამერის ლინზის ნაკაწრებით; ასევე მექანიკური ზეწოლით ან ცვეთით მომძვრალ დეტალებს
დ) ბატარეის მოკლე ჩართვის ზემოქმედებით, ან ბატარეის ლუქის დარღვევის, ან თავად ბატარეის შიგთავსის დარღვევით გამოწვეული დაზიანება, ასევე, თუ ხილულია უხეში ჩარევა/ზემოქმედება ბატარეაზე, ან, თუ ცხადია, რომ ბატარეა არამიზნობრივად იქნა გამოყენებული; ან
ე) დაზიანება გამოიწვია მობილური კავშირის, ან სხვა სისტემის დეფექტურმა ფუნქციონირებამ; ან
ვ) პროგრამული უზრუნველყოფა საჭიროებს განახლებას მობილური კავშირის პარამეტრების ცვლილების გამო; ან
თ) პროდუქტის მუშაობასთან, ან თავსებადობასთან დაკავშირებული პრობლემები, რომლებიც გამოწვეულია სარეგისტრაციო პარამეტრების ცვლილებით, ოპერაციული პროგრამული უზრუნველყოფის მოდიფიკაციით, ან მესამე მხარისაგან აპლიკაციების ჩაწერით. ინდივიდუალურად მორგებული ოპერაციული პროგრამული უზრუნველყოფა შესძლოა გახდეს მოწყობილობის გაუმართავი ფუნქციონირების მიზეზი.
სერვისი მომხმარებლისთვის უზრუნველყოფს საგარანტიო მომსახურებას თუ კი დამტკიცდა, რომ პროდუქტის დეფექტი არის ქარხნული წუნი, ან თუ ვერ მოხდა პროდუქტის დეფექტის გამომწვევი მიზეზის იდენტიფიცირება. თუმცა, გასათვალისწინებელია, რომ გამყიდველი არ აკმაყოფილებს პროდუქტის შეკეთების/ჩანაცვლების მოთხოვნებს, თუ მტკიცდება, რომ პროდუქტის დაზიანება გამოიწვია მომხმარებლის დაუდევარმა ან არამართებულმა მოპყრობამ. შესაბამისად, სერვისის მომწოდებლები, პროდუქტის დაზიანების მიზეზის იდენტიფიცირების მიზნით, ეყრდნობიან შემდეგ გზამკვლევს:
9.1. ფიზიკური დაზიანება
გარანტია ითვალისწინებს
(ვინაიდან, პროდუქტი შეიქმნა და პოზიციონირდა, როგორც ტელეფონი , რომელიც მსგავს ზემოქმედებას უძლებს)
გარანტია არ ვრცელდება კუთხოვან, ჩაღრმავებულ ან ამოღრმავებულ ზედაპირზე დავარდნის შემთხვევაში.
გარანტია არ ითვალისწინებს
(ვინაიდან, პროდუქტი არ შექმნილა და არ პოზიციონირდება, როგორც ტელეფონი, რომელიც უძლებს ყოველგვარ ზემოქმედებას)
9.2. წყლის შესვლა და წყლის ზემოქმედებით გამოწვეული დაზიანება
გარანტია ითვალისწინებს
გარანტია არ ითვალისწინებს
ა. თუ კაუჩუკის ნებისმიერი ლუქი, ან ბატარეის ხუფი, ან პროდუქტის კორპუსი არის დაზიანებული და მოწყობილობაში აღინიშნება წყლის კვალი.
ბ. თუ დასველების ინდიკატორებით ვლინდება რომ წყალი შესულია ყურსასმენის ან დამტენის ბუდიდან, რაც ნიშნავს რომ დასველების დროს ის მჭიდროდ არ იყო დახურული.
პროდუქტის დარუთვით (Root )გამოწვეული დაზიანება
გარანტია არ ითვალისწინებს
(ვინაიდან ეს ითვლება ოპერაციული სისტემის არა ავტორიზებულ მოდიფიკაციად)
აღნიშნული საგარანტიო პირობების ფარგლებში, ნებისმიერი საჩივრის არსებობის შემთხვევაში, თქვენ უნდა შეატყობინოთ ქვეყანაში არსებულ ავტორიზებულ წარმომადგენელს არსებული დეფექტის თაობაზე.
ა) გადაამოწმოს მომხმარებლისათვის განკუთვნილი ინსტრუქცია და, თუ შესაძლებელია, აღმოფხვრას პრობლემა.
ბ) თუ პრობლემის მოგვარება ზემოთ ხსენებული გზით ვერ ხერხდება, მომხმარებელი უნდა დაუკავშირდეს დილერს, რომელთანაც შეიძინა პროდუქტი, მიმართოს CAT-ის ტელეფონების ლოკალურ სერვის ცენტრს.
დ) მანამ, სანამ მომხმარებელი CAT-ის ტელეფონების სერვის ცენტრს დაუკავშირდება, უნდა დარწმუნდეს, რომ ხელმისაწვდომი აქვს შემდეგი ინფორმაცია:
აღნიშნული გარანტია არ ახდენს გავლენას მომხმარებლის კანონიერ უფლებებზე, რომლებიც გარანტირებულია იმ ქვეყნის საკანონმდებლო სპეციფიკით, სადაც შეძენილ იქნა პროდუქტი და ექვემდებარება შპს ქეთვეის მხრიდან პერიოდულ განახლებას. გთხოვთ, მოინახულეთ ვებ გვერდი www.catproducts.ge, სადაც ხელმისაწვდომია პროდუქტის გარანტიის უახლესი ვერსია.